miercuri, 13 februarie 2013

RESPECT-CIVILIZATIE-LEGE

Ce vă zice sau sugerează imaginea ?

Azi dimineață ca în fiecare dimineață am fost cu fata să o duc la școală iar după ce am lăsato la destinație ma-m întors ca de fiecare dată pe jos acasă .
Nici  nu am făcut câțiva pași că dintr-o mașină de poliție se aude prin difuzoare „ vă rog să treceți pe la trecerea de pietoni ”  , era un nene care vroia să treacă neregulamentar strada cu tot că la atenționat patrula de poliție după plecarea lor ce credeți că face boul , trece bulevardul printre claxoanele șoferilor , mai în sus de el la intersecție polițistul de acolo nu vede nimic sau sa făcut că nu vede .
Ajung și eu la intersecție aștept să se facă semaforu verde , trec și la nici douăzeci de metri de trecere ia uitați ce văd , alți boi care fac ce fac boii trec tot pe unde nu e voie în condițiile în care peste drum de ei stă nenea polițaiu care veghează să se respecte legea.
Nu m-am  răbdat să nu scot telefonul și să le fac o poză indisciplinaților pe care îi vedeți mai sus .
Oare cât va dura să ne civilizăm , să respectăm legile țării ? 

2 comentarii:

  1. Din păcate, de astfel de persoane dăm pretutindeni ... Însă putem spera la ceva mai bun, pe viitor! Dar va dura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Per ansambu e așa cum zici dar disecat puțin în timpurile acestea e că mulți Români preferă calea scurtă pentru a ajunge la obiectiv decât calea sigură și trainică.

      Ștergere