luni, 10 februarie 2014

Aventuri cu Windows 8,1

Da !   am început iarăși aventura cu instalarea win. 8.1 .

Cred că acum a ajuns la maturitate sau la pubertate cui îi pasă atât timp cât merge fără probleme și poticneli .
Dap acum merg toate perifericele și alte mațe .
Primul lucru observat a fost  că totul a decurs lin cu puține clicuri de dat pentru instalare .
Al doilea lucru a fost aceiași interfață enervantă care eu îi văd rostul doar la tablete sau la ecrane cu ,, atingirii ,, :)) .
Lipsa butonului start e cam enervantă fiindcă te pune în situația de a da clicuri multe pentru sarcini simple , ce am făcut e să readuc într-un fel meniul pe desktop prin câteva setări .
Setări care le-am găsit la prietenul Alexandru Ionut  , nu le mai expun aici doar dați clic pe alex și ajungeți la pagina lui unde explică destul de bine cum și ce .
Alt lucru care l-am făcut a fost să scap de interfața inervantă care apare la logare și winul să boteze direct în desktop , pentru asta am să explic pe scurt ce e de făcut .
1. dați clic dreapta pe Taskbar iar în caseta care apare selectați sau dați clic pe Proprieties .
2. În caseta următoare ce apare dați clic pe Navigațion iar în secțiunea care apare bifați căsuța unde scrie ,, When i sign in or close all apps on a screen , go to the deskhtop insted of start ,, după care dați OK iar data viitoare când veți deschide calculatorul veți fi trimiși direct la Desktop .
La partea cu jocurile am observat că nu mai face nazuri dar parcă nu e la fel de viabil ca windows 7 , sau din ce am citit ar trebui să meargă mai bine după o perioadă de rodaj și încă câteva setări de finețe .
Pe scurt asta a fost dar voi reveni cu alte observații pe parcurs ce îl folosesc .
A , acum e ușor să selectezi diacriticele din meniu , doar alegeți  ,, romanian standard sau romanian legacy ,, depinde cred și de tastatura utilizată .
Sper să vă fie de ajutor cele scrise și eventual aștept sfaturi care să mă ajute la optimizarea mai bună a Windows 8.1 .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu