duminică, 5 octombrie 2014

Posta Română vs Royal Mail

Românul e obișnuit să critice totul , mai ales tot ce ține de România fie că e produs fabricat în țară fie că e serviciu sau altceva indiferent ce , la noi orice e mai bun de afară decât ce e în țară .
Am văzut această tendință crescând treptat de la revoluție încoace , orice e mai frumos la străini și e mai bun decât la noi fără să cercetăm instant credem că e mai bun .
Ei bine am constatat de mult că nu e așa și că avem foarte multe lucruri bune față de echivalentul lor din alte țări .
Și ca o întărire a convingeri mele e și cea ce am experimentat de curând în Anglia cu ROYAL MAIL , echivalentul Poștei Române la noi .
Când auzi de Royal Mail automat te gândești la servicii de calitate , rapiditate etc exact cum am spus mai sus ce e străin e bun și nu te gândești să ai experiențe neplăcute .
De curând am cumpărat un telefon de pe ebay iar standardul de maxim zile până la livrare este de 3 zile pe teritoriul Angliei , a trecut aproape o săptămână și telefonul nu mai apare , măi frate da din China de vine , în 3 sau 4 zile hai o săptămână e la ușa ta wtf .
În țară deseori am cumpărat diverse lucruri care au fost expediate cu poșta și în majoritatea cazurilor coletele au venit la timp iar arareori cu mici întârzieri maxim o zi și eram convins la acea vreme că alt serviciu din vest e mai bun nu are asemenea întârzieri .
Alt aspect negativ e acela că poștașul de aici când aduce corespondența , pur  și simplu o trântește pe jos în fața ușii sau dacă ușa e deschisă, pe podea, de zici că așa vrea să sune la sonerie , de multe ori m-am nimerit când vine și nu sa sinchisit măcar să dea bună ziua sau să îmi înmâneze corespondența , nu , pur și simplu o aruncă pe jos de zici că o face în ciudă .
Ei bine la noi în țară nu am întâlnit așa ceva , poate de acea sunt așa ,,șocat'' de atitudinea poștașului de aici , stau în fiecare zi și urmăresc când vine dobitocul cu frica că va trânti telefonul pe jos iar iphon 4s se știe că nu prea suportă asemenea tratament .
Am cumpărat și o husă pentru telefon care la două zile a venit , dobitocul la fel cum face de-fiecare dată a aruncat pe jos corespondența cu tot cu husa care are sreen gorila glass , am avut noroc că nu  sa fisurat .

Deci ca o concluzie , nu tot ce e afară e obligatoriu și bun , poate am avut eu ghinion , dar tot voi rămâne cu un gust amar la adresa Royal Mail la serviciile oferite .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu