duminică, 9 noiembrie 2014

Badea infailibilul

Aseară din întâmplare am văzut și eu filmulețul cu Mircea Badea pe post de balerin .
După ce am vizionat tot filmulețul am fost curios să văd ce a dus la această luptă dacă o putem numi luptă că Badea mai mult făcea piruete ca balerinii .
Așa am ajuns să văd înregistrarea unde făcea semne obscene la motociclist pe stradă fiind deranjat domnule că se plimba ăla cu motoru pe unde era el cu măsuța lui și vezi doamne când face emisiune Badea pe șanț trebuie oprită circulația dealtfel mă miră că poliția nu a restricționat accesul în zonă asta fiind de departe cel mai interesant , posibil Băsescu are ceva cu asta numai el a putut să-l saboteze pe Mirciulică .
În aroganța lui Mircea ca de fiecare dată dă dovadă de incultură și mojicie prin comportamentul lui dar cine se aseamănă se adună , mai mult ca sigur nu se aștepta ca motociclistul să îl provoace la o luptă și sigur nu se aștepta ca motociclistul - Teodor Emil să fie și sportiv de performanță în sporturi de contact .
Dar acceptându- i provocarea lui Teodor în aroganța lui Mircea a crezut că îl poate dovedi , el la televizor bravând în zmardoi , ei bine a realizat repede că nu e ca la televizor unde datul din gură și spagatul nu dă pe spate pe nimeni , în real combat e total diferit .
Din experiența trăită nu a învățat nimica se pare , ulterior pozând la tv. în victorios iar Ciuvică și restul aghiotanților au sărit să-i apere imaginea șifonată acuzând federația de sport că lasă să se întâmple asemenea lucruri și sportivi provoacă oameni de rând la lupte .
Penibil e mult spus despre reacția lui Mircea după meci cât și a celor de la antene , dar când penibilul e ridicat la rang de virtute ce te mai aștepți de la asemenea oameni .
Totuși mai are o șansă Mircea, de a-și dovedi victoria și e așa cum zice el prin revanșă , nu cred că Motociclistul ar refuza o revanșă cu distinsul Mircea Badea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu